dijous, 2 d’agost del 2012

Festa local a Sugakuin

Casualment el diumenge passat a la tarda hi havia una petita festa de barri. Per sort quant vaig arribar a la tarda vaig veure el cartell en la entrada. De fet aquest tipus de festes son molt semblants, les parades gairebé del mateix estil les parades, molt enfocada als nens i als adults amb anima de nen. En aquest cas hi havia la típica parada per disparar. A Japó tot i així les escopetes disparen taps de suro, suposo que és massa perillós per un nen. El problema del taps de suro es que tenen 0 força quant arriben al destí a la vegada que la precisió baixa notablement. Però crec que el gran lucre de aquest comerç és que no vaig veure a cap persona (adults inclosos) disparant bé. De fet la majoria de adults miraven de disparar amb una sola mà... Evidentment jo, que no s'em dona malament això, vaig tirar una de les llaunes amb 6 intents. Bàsicament has de saber veure quant malament dispara la escopeta.


 Tot i que en el cas de coses petites solen tenir també concert o actes més tradicionals. En aquest cas hi havia un concert de Taiko, un instrument molt famós a Japó que gracies a una serie de videojocs es prou conegut fora de les fronteres japoneses.



Finalment, com l'event era bastant petit, el menjar era força més barat! així que vaig comprar 3 tiquets de 100 yens i amb això vaig comprar unes boletes de pop (takoyaki) i una mica de gelat de gel picat (kakigori).



Un vídeo del ambient!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada