dissabte, 5 de maig del 2012

Osaka, DenDen Town (1)

Dia dels nens i nenes aquí al Japó, el dia 5 de maig. Com es festa avui també i som dissabte, m'he aixecat disposat a rodar per barris residencials en busca de les famoses carpes. Tot i així, ràpidament he vist que no son tan fàcils de trobar, em pensava que n'hi hauria més pel carrer. Això si, es notava que el dia era més festiu, més nens al carrer i més moviment. Tot i així, Japó festiu no vol dir que els comerços tanquin, al contrari, son els dies que tenen més moviment i per tant més empleats. Els empleats que tenen festa són els que treballen en oficines, bancs o de funcionari.


Al veure que no era més que un dia més de cada dia he decidit anar a Osaka, a uns 60 Km de Kyoto. Osaka és la segona ciutat més important del Japó, com una segona capital. I es un lloc bastant pintoresc, són força diferents dels habitants de Tokyo. Tenen fama de més oberts, per exemple, o tenen un dialecte diferent del que es parla més al nord. Tot i així, el meu principal objectiu avui era Den Den Town, o Nipponbashi. Den Den Town és coneguda com l'Akihabara de Osaka, el barri electronic, d'anime i manga. El barri Otaku! Fa un parell d'anys que hi vaig anar per primer cop, pero aquest cop ha millorat bastant. Sembla que cada cop hi ha més botigues que venen a aquesta zona i a la vegada hi ha més gent.

Realment m'ha agradat bastant i estic bastant segur que tornaré aviat. Avui només he comprat una coseta!



2 comentaris:

  1. Carpeeees del Kodomo no hi / 子供の日!!
    Al saló hi havien carpes, però eren d'aquella tela brillant i no sabia si eren així les reals, així que no les he comprat >//<

    Demà et dic algu al respecte, que aquí no ho vull posar sobre això xD


    Tinc ganes d'anar a aquest barri, quina enveja.

    ResponElimina
  2. Koroki!
    Has fet la presentació davant de tothom ja?
    Bueno, ja parlarem del "Akihabara" de Osaka! Mr. Potato!

    ResponElimina