diumenge, 13 de maig del 2012

Kyoto-Yodobashi, Jump-Shop, Animate(II) i altres.

Ahir per acabar el dia vaig passar per la estació de trens de Kyoto. Volia agafar un mapa de busos, ja que per moure's per Kyoto és dels millors transports, però és un cacao monumental. Només diré que hi ha 3 o 4 companyies diferents amb diferents linies cadascuna. Una en té unes 10/20.
De pas volia visitar l'estació que, a diferencia de la majoria de Kyoto, és molt moderna i té alguns miradors.
El problema esta que quant vaig cap a l'estació veig un Yodobashi-camera. Yodobashi és un centre comercial dedicat a l'electronica. Pero en un sentit molt ampli: pots trobar des de ordinadors a cafeteres, des de el últim mòbil a maquines de depilar o des de aspiradores modernismes a simples ventiladors. Vaja de tot, mentre es pugi endollar. La qüestió, havia d'entrar-hi.


Quina es la meva sort, que a sobre trobo que a dins hi ha un parell de plantes que no són pròpiament del yodobashi sino que tenen altres tipus de botigues i que a sobre una és la Jump-shop? Per qui no ho sapiga, és una botiga dedicada a la Shonen Jump, la revista on es publiquen molts dels mangas importants, com Bola de Drac, Naruto o One Piece. Ideal per un Otaku com jo. a botiga es basa directament en vendre merchandaising i poca cosa més, però te productes propis que només pots trobar allà.

Despres de visitar la Jump Shop, vaig donar un vol per Yodobashi. Venen realment de tot, es increïble. També tenen un secció de merchandasing otaku, ja que aquest centre comercial procedeix de Akihabara, la meca Otaku.

Un cop satisfeta la meva curiositat friki-electrònica, vaig dirigir-me a l'estació, a 4 pases del centre comercial. Vaig aparcar la bicicleta i em dedicar a investigar l'estació. Té 2 grans miradors, enfocats als est i oest. estan a la planta 12 i es pugen amb escales mecàniques. Les plantes de la 3 fins a la 11 son tot restaurants. Als miradors hi ha uns parquets on els enamorats si estan, bastant macu. Les vistes estan bé (veus la torre de Kyoto), però no crec que sigui un gran lloc turístic. Esta bé per passar una estona si vius prop entenc jo.






I finalment i per acabar el dia ben frikejat, he anat al animate que esta al costat de l'estació. Esta al costat sud, en un edifici que es diu Kyoto Avanti. Es un xic més petit que al primer que vaig anar. Vaig comprar un parell de coses.







1 comentari:

  1. Com incentiven a comprar! A la foto del "Jump shop" el primer que et trobes és una cistella d'aquestes perquè l'omplis fins a dalt!
    Fes alguna entrada en video algun dia (per demanar no quedo jo).
    :-)

    ResponElimina