dimecres, 1 d’agost del 2012

Ultima volta per Kyoto

La cosa s'acaba. Ja han passat 3 mesos des de el primer dia que vaig trepitjar Kyoto i al final d'aquesta setmana agafaré un bus per anar a Tokyo de vacances. Tornaré, però ja no serà el mateix. No és el mateix visitar un lloc per vacances que viure en ell durant un temps.
Per aprofitar el ultim cap de setmana el disapte i el diumenge vaig agafar la bicicleta per donar un volt llarg: dissabte 3 hores, diumenge 5 hores donant voltes per la ciutat amb bicicleta. Realment Kyoto esta molt bé per anar amb bici perque en una hora pots anar d'una punta al altre de la ciutat, però en tema aparcar la bicicleta ja es una altre historia. Hi ha pocs llocs on puguis deixar la bicicleta legalment i la majoria de pagament (1/2 € la hora). Si la deixes en un altre lloc corres el risc que un camió s'emporti la bicicleta i llavors hagis d'anar-la a buscar amb la conseqüent multa (2300 yens). De fet cal explicar que les bicicletes a Japó tenen una seguretat que per un català ara mateix faria riure. Són una simple anella que impedeix que la roda es mogi, punt. Vaja, que se les emporten de 3 en 3 quant passa el camió.

La bici que m'han deixat, amb la "seguretat" posada.
Així doncs, esta molt bé sino baixes de la bici o saps on deixar-la, sino res. I el que vaig fer es donar una volta sense baixar-me de la bici xD Encara que sigui per recordar els llocs on ja havia passat. 





 Diumenge, per no fer el mateix vaig passar una estona pel Yodobashi camara amb la sort que estava la 3DSLL per provar. Acaba a de sortir i hi havia moltes persones que ja la tenien! I he de reconeixer que em va agradar moltíssim. Més que la Vita, tot i que són consoles diferents. No es noten massa els pixels en general i penso que el efecte 3D esta millor que en la 3DS.


I finalment vaig passar pel super i fer les ultimes compres de menjar de la estada i ja que hi era, comprar begudes estranyes: Pepsi de Sindira, Calpis (la blanca) i Mello yellow, que es de meló.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada