diumenge, 29 de juliol del 2012

Xtreme: Pujada al Ichijoji

El diumenge passat, per acomiadar-me una mica de la zona, vaig pujar a la muntanya que hi ha darrera dels temples de la zona de Shigakuin.Pel que posa el google maps, la serralada aquesta es diu ichijoji, i consta de diferents pics. No es massa alta, però el google maps marcava una ruta així que vaig decidir pujar.


En generals els camins estan ben marcats i es dificil perdre's però, entenc que pel temps que fa aqui (tifons i molta pluja), els camins estan menys cuidats. De fet a mig camí em vaig trobar una esllavissadissa - fotus després. 
Mirant el mapa estic bastant convençut que no vaig arribar al cim i que em vaig quedar a mig camí, però crec que vaig anat cap a un altre camí, ja que en un moment hi ha una bifurcació que no surt al google maps. Si fa no fa, vaig estar uns 50 minuts pujant i uns 40 baixant.Una bona preparació per la pujada al mont Fuji en menys d'un mes.



La esllavissada que em vaig trobar pel camí. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada