diumenge, 1 de juliol del 2012

Una volteta

Avui esta plovent a bots i barrals. Sempre que els caps de setmana no es porten bé a Kyoto. Tot i així ahir al matí em va donar temps de anar a donar un volt. Tenia intencions d'anar fins el estadi de futbol de Kyoto on juga el equip de Kyoto: Kyoto Sanga (http://www.sanga-fc.jp/game/stadium/index/ http://es.wikipedia.org/wiki/Kyoto_Sanga_FC). És un petit equip de 2º divisió, però em feia il·lusió veure si podia comprar una samarreta. De fet els equips fots estan a Tokyo, Yokohama i a Osaka, on hi ha 2 equips a 1º divisió. De fet els equips de Osaka tenen noms ben curiosos per un espanyol: els gamba i els Cerezo!
Doncs el estadi de futbol esta a l'altre punta de la ciutat, literalment. El google maps em marca que són uns 12 Kilometres. Vaja, una mica d'exercici no esta malament xD 
Quant vaig arribar estaven fent una competició de atletisme infantil i altres esport olímpics, com salt i llançament de javelina. Sempre m'ha fet gracia com s'incita als nens a practicar esport i a competir (surt a molts animes xD). 





 Tornant vaig passar per Teramachi Dori i em vaig fixar en un petit carrer dels que el travessa. És el Nishiki Dori i es increïblement llarg i estret. L'interessant d'ell es que es com un mercat, hi ha de tot relacionat amb el menja. Vaig passar amb la bicicleta, així que no em vaig poder parar a mirar tot. Evidentment cada 5 botiges, una t'oferia provar els seus productes, així que el pròxim cop aniré sense la bicicleta!


 I la frikada del dia me la vaig trobar de bon matí a la entrada de la residencia. Algú regalava això:


1 comentari:

  1. He flipat a la penúltima foto, la de la façana de l'edifici, la de cables i cables d'electricitat que hi arriba a haver. Vull dir que està tot molt liat i fet un desastre, no?

    ResponElimina