dijous, 12 de juliol del 2012

El passat cap de setmana

El passat cap de setmana poqueta cosa vaig fer. S'aproxima la data en que partiré cap a Tokyo, així que per estalviar-me uns diners he decidit anar fins a Tokyo amb Bus. I per no anar a últim moment, vaig anar a comprar el bitllet ara. De fet le comprat per anar a Narita a buscar els meus pròxims companys de viatge. Per qui l'interessi, aquesta es la web: http://www.nankaibus.jp/express/09/index.html. He decidit anar amb bus per estalviar-me problemes (va directament al meu destí) i per diners. Això em costa 8500 yens, mentre que anar amb shinkansen costa 12500+2000, segurament.
Per altre banda, el diumenge a la tarda va fer bo, estranyament en la època de pluja, vam veure el sol. Així que amb uns companys de despatx vam sortir a fer un pícnic a la bor del riu a la tarda. Per aportar alguna cosa de menjar vaig anar al supermercat que sempre vaig i em vaig trobar amb un panorama "interessant". Estaven fent un concert. El grup era un dels típics sud-americans que toquen al tren amb flauta de canya. Tenien fans, que demanaven autògrafs, discos, etc. Em va xocar bastant xD

El pícnic va anar bastant bé i vaig menjar moltíssim. Va sobrar menjar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada