dimarts, 17 de juliol del 2012

Gion Matsuri (IV) - Yoiyama III

Ahir vaig anar a donar un vol de nou a la nit. Com m'esperava al ser el últim dia hi hauria més moviment. De fet havia quedat amb uns amics del despatx però em vaig confondre de lloc i no ens vam trobar, així que vaig anar solet T_T
Ahir, els carrers també eren tallats, però en tots els carrers hi havia parades. I la quantitat de gent era increïble. Estava per tot arreu. De fet al anar sol, només vaig donar una volta de una horeta, per veure si veia alguna cosa diferent. Per això hi ha poques fotografies avui, tot i que crec que els altres dies ... hi ha masses xD Bàsicament les paradetes són molt semblants i amb un espai tan gran és van repetint indefinidament. Menja: Calamars, pollastre, vedella amb un pinxo, boletes de pop. Entreteniment: disparar amb escopetes de taps de suro, pescar peixos o boles, i semi tómboles.

Imatge de la situació. De fons es veu la Torre de Kyoto,


Menja que vaig consumir ahir a la nit xD


Paradetes que hi havia.



 Una de les cases que deixava entrar a veure les seves riqueses.


 Més hokos. Al primer costava diners entrar T-T.


I finalment, un grup que anava comerç per comerç tocant musica tradicional. Els venedors sortien a agrair-ho, suposo que és per la bona sort.



Finalment us deixo un vídeo del ambient.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada