dimecres, 20 de juny del 2012

Aprofitant petits espais

Ahir, a l'hora de dinar vaig anar al centre comercial que esta a prop del institut. Més o menys cada dia miro de canviar el lloc on anar a dinar per tal de no menjar sempre el mateix i no aburrir-me. Ahir vaig triar el restaurant de sushi que hi ha al interior. Ja havia anat un cop, es algú més car que altres llocs, però de tant en tant ho val. Vaig demanar un plat de sashimi amb arròs. Suposo que deu tenir algun nom especial.

Desprès vaig anar a donar un vol per centre comercial. Hi ha un parell de botigues de frikades varies i una llibreria. Quant tinc un moment dono una volta per entretenir-me. Però aquest cas, vaig descobrir una cosa nova. Si una cosa té Japó en general, es que saben aprofitar qualsevol espai i a vegades no penses que pugi haver res allà. Però no, i aquest cop era una botiga de videojocs de primera i de segona mà! Un petit paradís. Tenien poca cosa retro (gameboy o SNES), però un ampliàssim ventall de PS2, DS, PSP o la nova generació.


I també tenien la joya de la corona, una PSVita. Només havia provat una vegada però aquest cop era diferent, tenia una demo del pròxim Project Diva que sortirà al mercat! No vaig parar fins passar-me la cançó que hi havia de prova.



He de dir que la PSVita m'ha decebut molt en un aspecte: els controls. Els botons típics de X o O són molt més petits que els de una PSP i personalment molt més incomodes, sobretot per jugar a jocs de ritmes com el Project diva. Això si, el tàctil o la qualitat gràfica són impressionants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada